FAQ
Met hoeveel man komen jullie?
Met de discoshows 2-3 personen, afhankelijk van de grootte van de show, bij show XL komt er ook een aparte opbouw en afbreekploeg i.v.m. het vele werk. als ook eventeul Podia en meer spullen.
Houden jullie rekening met een eventuele dresscode?
Ja, in de voorbespreking vragen we naar uw voorkeur; casual, black tie of een thema-dresscode.
Hier houden wij ons aan.
In ieder geval zijn wij altijd netjes gekleed op uw bruiloft,
met standaard een Zwarte blouse en daaronder een nette of spijkerbroek.
Hoeveel uur voor en na het feest moet de zaal open?
Over het algemeen zijn wij 1,5 á 2 uur van tevoren aanwezig, dan hebben wij alle tijd. Voor het opbouwen hebben we ca. 1,5 uur nodig. Afbreken idem dito. Mocht u een show XL hebben geboekt, zijn deze tijden anders. indien eerde op de dag, is ook mogenlijk. tegen een meer prijs.
Moet ik zelf nog wat regelen?
Ja, dat wij gedurende de gehele avond de gelegenheid hebben om consumpties te nemen.
Eten doen wij voorafgaand thuis! De reden is vaak dat wij het dan druk hebben met ons werk. indien het feest eerde begint dan 20 uur
Kan ik enkele dagen voor het feest nog bellen om extra spullen erbij te willen hebben?
Ja natuurlijk! indien of het dan nog beschrikbaar is!
Mag ik ongevraagd jullie naam en telefoonnummer aan geïnteresseerden doorgeven?
Ja hoor! Dat is ons bestaansrecht. Geïnteresseerden kunnen ook veel informatie van deze site halen
Hoe kan ik betalen?
Als u ons definitief boekt vragen wij u om het over te maken op onze bankrekening.
tevens krijgt u dan ook tegelijkertijd een betalingsbewijs.
Mocht u dit niet willen kunt u contact met ons opnemen en kijken we samen naar passende oplossing.
Tevens staat het ook in de algemene voorwaarden. en eerdere verstuurde emails
Is een gewone stroomvoorziening voldoende?
Vraag aan de zaalbeheerder wat de mogelijkheden zijn van de stroomvoorziening(en) in de zaal, meestal, de laatste jaren zijn de zalen er wel goed op vooruit mee gegaan, maar in sommige gevallen is er maar één groep aanwezig. Wij hebben echter minimum 2 x 230v groep nodig!
Hoeveel ruimte neemt de disco in beslag?
Dit verschilt per discoshow.
Dat is dus de reden dat we eerst een afspraken maken via Mail.
Om eerst eens goed te kunnen kijken wat jullie wensen zijn,
en de uiterste mogenlijkheden.
Daarop sturen wij jullie een email met alle mogenlijkheden en wensen.
Hoe ver van tevoren moet ik boeken?
Over het algemeen zo snel en optijd mogelijk Wees er tijdig bij.
Dit geldt overigens voor veel (goede) drive-in discotheken,
Werken jullie met een contract en Factuur?
Ja, dat schept duidelijkheid aan weerskanten.
We sturen u,
na het persoonlijk gesprek,
een opdrachtbevestiging in tweevoud,
waarin alle afspraken over het feest zijn vastgelegd.
Kan ik een voorkeur voor de muziek aangeven en draaien jullie verzoekjes?
Ja, wij draaien wat de klant wil horen. U bepaalt de muziek of u vertrouwt erop dat we inspelen op het publiek. Een of meerdere muziekstijlen, het maakt ons niet uit. Wij kijken waar het publiek zin in heeft, en zoeken daarvoor de lekkere dansplaten uit. Wij zijn in voor alle muziekstijlen,
Op wat voor feesten en gelegenheden draaien jullie?
Op alle feesten waar gedanst wordt en het dak eraf moet! Bedrijfsfeesten, bruiloften, evenementen, festivals, schoolfeesten, studentenfeesten, privé swingparty's, (sport)verenigingsfeesten en / of campingfeesten. Het aantal gasten en de grootte van de feestruimte is voor ons geen probleem; of u nou 50 of 750 gasten heeft.